You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
Ταχίνι: τα οφέλη του πρωταγωνιστή της νηστείας

Ταχίνι: τα οφέλη του πρωταγωνιστή της νηστείας

 Μπορεί να χρησιμοποιηθεί στο πρωινό σας, στη θέση του βούτυρου, μπορείτε να φτιάξετε χούμους με αυτό, χαλβά, να το προσθέσετε σε σούπες, σε σος για σαλάτες, σε πίτες κ.λπ. Όπως βλέπετε, το ταχίνι, δηλαδή η παχύρρευστη, λιπαρή κρέμα από σπόρους σουσαμιού, έχει διάφορες χρήσεις στη μαγειρική και πλήθος οφελών. Μάθετε μερικά από αυτά:

  • Τα ακόρεστα λιπαρά του οξέα συμβάλλουν στη μείωση τη χοληστερίνης
  • Περιέχει βιταμίνη Ε, που σημαίνει ότι έχει αντιοξειδωτική δράση. Εκτός από βιταμίνη Ε, περιέχει και βιταμίνες Β1, Β6, φυλλικό οξύ
  • Είναι πλούσιο σε φυσικά μέταλλα, όπως ασβέστιο, σίδηρο, φώσφορο, μαγνήσιο και ψευδάργυρο, χαρίζοντας ενέργεια, γερά κόκαλα και δυνατό ανοσοποιητικό
  • Είναι πλούσιο σε αμινοξέα και αν συνδυαστεί με όσπρια ή ξηρούς καρπούς, η πρωτεΐνηπου λαμβάνετε είναι πολύ κοντά στη ζωική. Ό,τι πρέπει για τη νηστεία
  • Οι λιγνάνες του συμβάλλουν στη ρύθμιση της αρτηριακής πίεσης
  • Περιέχει επίσης σελήνιο, που θεωρείται το «αντιοξειδωτικό του θυρεοειδούς»
  • Έχει σχετικά χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και χαμηλή περιεκτικότητα σε απλά σάκχαρα

Προσοχή:

Τα λιπαρά του μπορεί να είναι καλά, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν παχαίνουν. Μην ξεχνάτε ότι μια κουταλιά της σούπας έχει περίπου 90 θερμίδες και 8γραμμάρια λίπαρα, τα περισσότερα εκ των οποίων, όμως, είναι ακόρεστα.
 
πηγή: clickatlife.gr

Δείτε επίσης...

Η μαγειρεμένη ντομάτα προστατεύει την καρδιά
Η μαγειρεμένη ντομάτα προστατεύει την καρδιά

Επιστήμονες διαπίστωσαν ότι η καθημερινή κατανάλωση 80γρ μαγειρεμένης φρέσκιας ντομάτας μειώνει τα προβλήματα που εμφανίζονται στα τοιχώματα των αιμοφόρων αγγείων όταν η διατροφή περιέχει πολλά λιπαρά.