You are using an outdated browser. For a faster, safer browsing experience, upgrade for free today.
Όταν τρώτε έξω να θυμάστε

Όταν τρώτε έξω να θυμάστε


• Παραγγείλτε αυτό που σας αρέσει και περιοριστείτε σ΄αυτό.
• Τσιμπολογείστε από τη σαλάτα που είναι στη μέση του τραπεζιού.
• Αρκεστείτε στο δικό σας πιάτο.
• Αποφύγετε το πανέρι με το ψωμί και το βούτυρο.
• Κρατηθείτε σε απόσταση από τα πρώτα πιάτα και τους μεζέδες γιατί είναι εύκολο να χάσετε το μέτρο
• Προτιμήστε τα βραστά,ψητά σχάρας ή στον ατμό.
• Αρκεστείτε στα φρούτα ως επιδόρπιο και αποφύγετε το γλυκό.
• Πίνετε νερό και σόδα κατά προτίμηση.
• Αποφύγετε το αλκοόλ.
• Μασάτε καλά την τροφή σας.
• Συζητείστε με φίλους σας για να αποσπάσετε την προσοχή σας από το φαγητό.
• Μόλις χορτάσετε ζητήστε να πάρουν το πιάτο από μπροστά σας.


1. ΜΠΟΥΦΕΣ      Προτιμήστε τις σαλάτες και τα ψητά και βάλτε σε δεύτερη προτεραιότητα τα υπόλοιπα(με μέτρο)
2. ΣΑΛΑΤΕΣ       Χρησιμοποιήστε ελαιόλαδο ή ντρέσινγκ με βάση το ξύδι.
3. ΨΩΜΙ              Αποφύγετε το βούτυρο με το ψωμί.
4. ΠΟΥΛΕΡΙΚΑ   Επιλέξτε πουλερικά στον ατμό ή στη σχάρα και αφαιρέστε την πέτσα πρίν το φάτε.
5. ΤΥΡΙΑ            Δοκιμάστε ένα είδος σε μικρή ποσότητα και μην το συνδυάζετε ποτέ με κρέας.
6. ΨΑΡΙ              Αποφύγετε το τηγανιτό.Φάτε το ψητό με λεμόνι και ελάχιστο λάδι.
7. ΖΥΜΑΡΙΚΑ     Επιλέξτε ζυμαρικά χωρίς κρέας(ζαμπόν,μπέικον κ.λ)Αποφύγετε τις άσπρες σάλτσες.
8. ΠΙΤΣΑ            Επιλέξτε πίτσα με λαχανικά.Ζητήστε να χρησιμοποιήσουν το μισό τυρί.
9. ΛΑΧΑΝΙΚΑ     Φάτε άφθονα χωρίς σάλτσα, σως.
10. ΓΛΥΚΑ          Φάτε φρέσκα φρούτα και sorbet παγωτό.
11. ΚΑΦΕΣ-ΤΣΑΙ    Χρησιμοποιήστε άπαχο γάλα
12. ΑΛΚΟΟΛ          Καταναλώστε το με μέτρο γιατί έχει πολλές θερμίδες. Προτιμήστε λευκό κρασί.

Δείτε επίσης...

Stop eating lovely cow!
Stop eating lovely cow!

Κατάθεση ψυχής 1 κοριτσιού με μοναδικό σκοπό την αφύπνιση ατόμων με διατροφική διαταραχή...